(6.1) Oppdatert! Innbydelse til Hovden i Farta 2017

6. januar er det besluttet avlyse Hovden I farta 2017, men det jobbes med alternativ. Trykk Les mer for detaljer

(Alpingruppa ordner med booende, påmelding v/Patricia.)

2017-01-03
RIL Alpin

(Dette er et renn som er kvalikk for Telemark & Vestfold skikrets for SG og Super Kombi (i tillegg til renn som vi arrangerer på Gaustablikk).

Oppdatert info 06. januar:

Hei alle sammen!

På grunn av snøforholdene på Hovden, må vi dessverre avlyse årets Hovden i Farta. Traseen i Breive kan tidligst åpne lørdag 14.1, men også dette er usikkert. Vi jobber med følgende alternativ;

Fredag 13.1:  SSL + SL trening i Vestbakken (åpen trening i regi av Agder og Rogaland Skikrets)

Lørdag 14.1:  SL-renn i Vestbakken (fra toppen av Vestheisen).

Søndag 15.1: SSL-renn i Vestbakken (fra toppen av Vestheisen)

Det har blitt produsert mye snø i Vestbakken og snøen skal doses ut i kveld eller i morgen. Stadfesting av endelig plan blir sendt ut mandag formiddag.

Vi beklager disse endringene, men vi er foreløpig ikke herre over vær og vind. Vi håper imidlertid at alternativ plan høres fristende ut og at flest mulig vil benytte seg av dette alternative opplegget.

Påmelding til renn i SL og SSL blir åpnet på "min idrett" når endelig plan er stadfestet. Innbetalt startkontingen til Hovden i Farta, blir selvsagt refundert/motregnet mot kontingent for SL og SSL-renn.

Mvh

Hans Blattmann
Hovden Sportsklunn
Kretstrener alpint
Agder og Rogaland Skikrets
hansblat@online.no
Mobil: 91707095

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Info pr. 03.januar:

Arrangementet er planlagt gjennomført som i fjor, med element-trening fredag, SG og SC lørdag og SG søndag.

Fredag deles påmeldte løpere inn i aldersbestemte grupper som rullerer mellom de ulike elementene. Endelig oppsett og organisering av dette vil fremlegges senest på lagledermøtet torsdag 12.1 på klubbhuset.

I skrivende stund er ingen av løypene vi skal bruke åpne, men snøkanonene går igjen for fullt så vi håper fortsatt arrangementet skal gå som planlagt.

Vi vil ta en endelig beslutning i begynnelsen av neste uke, og sender da ut endelig bekreftelse på programmet.

Mvh Hans Blattmann
Hovden Sportsklubb