Obligatorisk kurs for RIL-styrene: Klubbens styrearbeid

RIL Hovedstyre innkaller til kurset 30. mai for deg som er tillitsvalgt, styremedlem, valgkomitemedlem eller utvalgsmedlem i hovedstyret eller gruppestyrene og alle andre engasjerte i Rjukan IL.

2017-05-20
RIL Hovedstyre

Hei alle RIL-grupper!

Vi ber dere møter mannsterke opp på dette kurset 30. mai kl 18-21 - i regi av Idrettskretsen.
Og Idrettskretsen ønsker at dere melder på snarest mulig. Ta en intern runde i gruppas styre for å bli med.
Påmelding skjer innen/ila. tirsdag 23. mai!
på linken: https://mi.nif.no/Event#996969-010 (Husk å bekrefte påmelding i handlekurven etterpå!)
eller via mail til oyvind.gonsholt@idrettsforbundet.no. På mail kan en melde på hele styret her, eller at man logger seg på og gjør det individuelt. (idrettsrkreten er avhening av påmeldinger for å vise aktivitet de også!)
Det stiller klare krav til gruppenes styre i åra som kommer.
RIL Hovedstyre pålegger at alle som kan i de ulike gruppestyrene møter den 30.mai.

RJUKAN IL OG TELEMARK IDRETTSKRETS INVITERER TIL KURSET:
KLUBBENS STYREARBEID I PRAKSIS
Sted: Auditoriet Rjukan vgs
Tid: Tirsdag 30. mai kl. 18-21
Kurset er for deg som er tillitsvalgt, styremedlem, valgkomitemedlem eller utvalgsmedlem i hovedstyret eller gruppestyrene og alle andre engasjerte i Rjukan IL.

Hva gir kurset deg innsikt i?
- Hva det vil si å være tillitsvalgt i et idrettslag
- Hvilke lover og regler må styret og klubben forholde seg til
- Hvordan sikre best mulig bruk organisering og bruk av klubbens ressurser
- Hvordan utvikle idrettslaget vårt!
- Hvilke verktøy og hjelpemidler kan benyttes for å få gjort det viktigste klubbarbeidet
- Hva har vi behov for å vite eller kunne mer om?
Meld deg på via MinIdrett (klikk link) (Husk å bekrefte påpmelding i handlekurven etterpå!) eller direkte til
oyvind.gonsholt@idrettsforbundet.no innen 23. mai!
Velkommen skal du være til en hyggelig og lærerik kveld!
Kursholder er Sven Håkon Kulbeck (bildet), daglig leder i Telemark og Vestfold skikrets og utdannet kursholder gjennom NIF.

Mars
MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket