Støtte RIL Alpingruppe

Det er flere måter DU kan være med å støtte RIL Alpingruppe

Medlem

Vi ønsker ALLE velkomne som medlem i RIL Alpingruppe. Du finner mer info om medlemskap her.

Frivillig / hjelpe til

Alpingruppas drift er i sin helhet basert på frivillig innsats. Dersom du har lyst til å bidra er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med noen av oss i styret. Vi tar i mot alt av frivillig innsats - det være seg på treningskveldene eller på enkelte arrangementer. Om du ikke kan eller ønsker å forplikte deg til faste oppgaver, men kan tenke deg å stå på en "ringeliste" som vi kan kontakte ved behov, send en mail til styret på e-post post@rjukanalpingruppe.no.

Sponsor

Vi har ulike former for sponsoravtaler. Om du ønsker å bli sponsor, ta kontakt med styret på e-post post@rjukanalpingruppe.no.

Grasrotandelen

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker.  Vi oppfordrer deg deg til å støtte oss i RJUKAN IDRETTSLAG.

Her finner du informasjon om hvordan du enkelt registrerer RIL som din Grasrotmottaker.

Du kan bli grasrotgiver på en av følgende måter:

• Hos kommisjonæren

• Mobilspill