Meny

RIL Alpingruppe er en aktiv gruppe som har aktive utøvere, driver med barneidrett, arrangerer renn, osv. For å drive alpingruppa trenger vi både et stort miljø og økonomiske rammer - derfor ønsker vi at så mange som mulig melder seg inn i RIL Alpingruppe.

Du kan lese mer om medlemsfordeler her.

For å melde deg inn i alpingruppa fyller du ut innmeldingsskjemaet , eller sender en e-post til post@rjukanalpingruppe.no. E-posten må inneholde navn, adresse, fødselsdato, telefonnummer og e-postadresse, samt hva slags type medlemskap du ønsker så sender vi deg innbetalingsopplysninger.

Kontingenten følger kalenderåret og betales til vår bankkonto 2620.40.70627.

Vi oppfordrer alle medlemmer til benytte seg av muligheten til å registrere RIL på Grasrotandelen hos Norsk Tipping. Rjukan Alpingruppe får en andel av midlene Rjukan Idrettslag mottar.

Hvem må være medlem?

Alle som er aktive utøvere og som deltar på treninger i RIL alpingruppes regi må være medlem av RIL Alpingruppe. For deltakere på barneidrettens kurs er medlemsskap inkludert i kursavgiften.