Hvordan ta ibruk nettsider?

Her er fremgangsmåten når dere i hver gruppe skal etablere deres nye nettside, samt nyttig info i den forbindelse.
Dette er din ABC!

2015-07-03
olejonrjukanil

Rjukan ILs nye nettsider blir betalt av hovedstyret. Vi har valgt en leverandør som er på hugget for å lage større forbedringer, og lytte til våre ønsker. Vi håper vi har valgt rett!
De nye nettsidene er et tilbud til alle grupper i Rjukan IL, og dersom noen grupper ønsker å benytte andre nettsider så er det mulig, men strengt tatt ikke ønskelig.
Alle må uansett rapportere og benytte medlemsdelen i rjukanil.no.

Hva får dere?
- Dynamisk nettside som er enkel å oppdatere.
- Sentral medlemsregister på nett med ferdig rapportering til idrettsregistreringen.
- Aktivitetskalender
- Påmeldingsmodul
- Betalingsmodul for arrangementer og medlemskap
- Dokumentarkiv
- Egne mailadresser re-routet slik du vil ha det.

Med fra før:
- Bookingen - tidligere stadionbookingen. (Ny kommer, men foreløpig den gamle.) (se eget menypunkt!)
Bookingen ligger også på denne adressen: http://www.sandvolley.net/kalender/day.php?year=2016
Dersom rjukanil.no er nede, vil denne nettadressen fortsatt fungere.

Hva kommer snart?
- Profil og presse-kit (Brevark, logoer og annet som trengs i forbindelse med sekretærjobber.)
- Protokolleringsfunkskon (For styrepapirer, styreinnkallinger og -referater.

Hva gjør du for å komme igang?
1) Velg en webansvarlig (eller flere) og bestem hvilket brukernivå de skal ha.
2) Kontakt hovedstyret på 93004093 elker post@rjukanil.no og bestill tilgang for denne eller disse.
3) Får kort opplæring.

nyenettsider.jpg

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket